15 de juny 2012

La llança (post 222)

Tanco, si més no, de moment. No es pot dir mai que no torni a obrir, però potser serà un altre bloc, en un altre moment... Vaig iniciar-la amb motius ben determinats que han anat canviant i que, crec, ara com ara, s'han acomplert. Puc dir que, en aquests moments, aquells motius ja no em motiven. Descanso o plego. En d'altres moments no havia dit mai res i trigava a penjar algun post, però ara ho dic. Potser d'aquí a uns dies o mesos ni el bloc existirà.
Gràcies cantireta per posar-me en el món dels blocs, i per seguir-me; i gràcies a vosaltres, Sílvia i Carme que, des de feia ben poc em seguíeu. I també gràcies a els/les altres que anàveu llegint totes aquestes reflexions que anava penjant. A tots i a totes vosaltres us desitjo el millor: sort en el camí de la vida.

4 comentaris:

cantireta ha dit...

Hem fet punta al llapis. Hem escrit molt.

Sílvia ha dit...

Ostres, quina pena que tinc ara... feia poc que et llegia però m'has omplert molts buits amb les teves paraules. Suposo que una decisió així és per a millor, i no puc sinó alegrar-me'n. Molta sort! I si obres un altre bloc, avisa, eh?! Petons

Carme Rosanas ha dit...

ostres, a mi també em sap greu... però entenc que tothom ha de fer la seva...

Molta sort i que siguis molt feliç... jo també et dic com la Sílvia, si tornes, avisa!

Jordi ha dit...

Potser ens cal fer punta al llapis, cantireta, abans de posar-nos-hi un altre cop. No sé.
Gràcies Sílvia i Carme. I no dubteu que si n'obro un altre us ho faré saber. Gràcies per ser-hi, m'heu fet molta companyia i avui en dia és moltíssim. Petons.